четверг, 4 октября 2012 г.

Модуль 7.


У цьому модулі я спланувала шляхи використання Інтернету на уроках. З учасниками тренінгу обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Я створила приклад учнівської роботипрезентацію. Цей приклад  спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Ви оціните приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

Модуль 8.
У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Я дізналася з програми Intel «Навчання для майбутнього». Я переглянула приклад учнівської роботи, внесла до нього потрібні зміни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий