Модуль 9.
Обговорили
створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Обговорили, як
допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні Проаналізували шляхи
здійснення диференціації навчання учнів; Створили форму оцінювання учнівської
самоспрямованості в навчанні; Почали планувати інструктивні матеріали для
навчального проекту.
Модуль 10.
Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме…у цьому модулі я сфокусувала свою увагу на необхідних
педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ми
обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється
за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ми створили документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які
виконуватимуть проекти. Ми також спланували ., як будемо вивчати обрану нами тему
в своєму класі та створимо інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з
використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий