пятница, 5 октября 2012 г.



Модуль 9.
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 10.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме…у цьому модулі я сфокусувала свою увагу   на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ми обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ми створили документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Ми також спланували ., як будемо вивчати обрану нами тему в своєму класі та створимо інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий